odwiedzinowo

sobota, 27 listopada 2010

rozmowa z dziecięciem

Tak, tak, jak znikam, to na dobre, jak się pojawię , to namolnie prawie. Ale co tam, tego już nie zmienię. Miałam kłaść się spać, ale przypomniałam sobie jedną, godną wg mnie uwiecznienia, scenkę z dnia dzisiejszego - no, właściwie to wczorajszego;)

Byłam z młodzieńcem na popołudniowej kawce u sąsiadki z dołu (młody na herbatce, oczywiście). Tak sobie gaduliliśmy, kawkowaliśmy, kiedy smyk podsunął mi gazetę pod nos i zapytał, czy chciałabym wyglądać jak ta pani. Spojrzałam na wskazywane zdjęcie, na którym była Eva Longoria i z rozmarzeniem odparłam, że "oczywiście, miło by było, gdybym dorównywała jej urodą. Nie miałabym absolutnie nic przeciwko." Na co, smark jeden bez zastanowienia z gruber rury mi dowalił: "Nawet o tym nie śnij!". Matko, zamurowało mnie deczko, bo jakoś na taką akurat kontynuację naszej rozmowy nie byłam nastawiona. Sytuację uratowała sąsiadka, która zapytała pyskacza, dlaczego tak mówi do mamusi. Dziecię dalej brnęło w zaparte: " No niech o tym nie śni. Bo po co? Moja mamusia i tak jest najpiękniejsza na świecie. To moja gwiazda! Nikt nie ma takiej ładnej mamusi. Jest ładniejsza od tej pani." A na potwierdzenie tych słów dostałam mega buziaka i ogromne uściski - przytulaki.

Ha! Jestem piękną gwiazdą!!!Szkoda tylko, że dnia któregoś pewnie pojawi się jakaś panienka, która zajmie moje dostojne miejsce i już nie będę dla niego najpiękniejsza...;) Już teraz nastawiam się psychicznie na bolesny upadek z piedestału, hehe!

Dzieciak mój kochany:) Czasami rzuci takim hasłem, że szczęki trzeba zbierać z podłogi. Najbardziej żałuję, że nie jestem w stanie tego wszystkiego uwieczniać, bo musiałabym ciągle chodzić z dyktafonem. Galopującą sklerozę przecież mam!;)

3 komentarze:

  1. no właśnie dzieciaki są jeszcze naturalne, potem dopiero 'sztucznieją' ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. hehehe kocham dzieci właśnie dla tej szczerości
    , ale to na pewno było ćwiczenie asertywności
    w jego przypadku , no i dzieci jednak mają intuicje :), bo przecież jak można być kimś skoro jest się sobą ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Młody wie co mowi!!
    W końcu kiedys moje dziecko tez stwierdziło, ze ma
    NAJPIĘKSZĄ CIOCIĘ NA ŚWIECIE:)(chyba cos w tym jest czyż nie tak???????)
    K.JEST THE BEST!Uwielbiam jak o nim piszesz.
    W.Sz(Twoja wierna fanka...Zdolny Śląsk)

    OdpowiedzUsuń