odwiedzinowo

wtorek, 22 czerwca 2010

weny brak

Czerwiec to dla mnie gorący czas. I wcale nie chodzi mi o pogodę, choć kilka dni słonecznych było. Na tyle słonecznych, że wylegiwałam się na leżaczku z książką w ręce i łapałam każde promienie słoneczne. No i złapałam - po to chyba, żeby teraz skóra ze mnie elegancko obłaziła.
Gdzieś między palcami mignął mi maj - cudny maj z reguły, choć może nie w tym roku. Kalina przekwitła, ale jeszcze uwieczniłam kiście kwiatów - taka piękna była.


Podczytuję w wolnych chwilach inne blogi i wstyd mnie ogarnia, bo u innych tyle nowości powstaje, a u mnie nic ostatnio- praca, a po pracy w wolnych chwilach książki. Jak już wpadnę w amok, to nic mnie nie odciągnie od czytania. Dlatego nie piszę nic, bo jakoś wena twórcza mnie opuściła ostatnio skutecznie dosyć.
W tym roku zaniedbałam moje uprawy. W zasadzie poddałam się, bo wszystko co posiałam, zgniło. Nie ma przy czym chodzić, więc siedzę, na wspomnianym wyżej leżaczku i czytam. Jedynie skalniakowe zieloności zachwycają. Uwielbiam sukulenty, szczególnie jak zakwitają, bo wyciągają te swoje ukwiecone łebki do góry i oglądają świat wokół siebie. Są cudne, a przede wszystkim takie proste w uprawie. Zresztą, jakiej uprawie? - one same się uprawiają i to jest najlepsze!


Lawenda też cudnie zakwitła. Marzy mi się zrobienie mini lawendowego pola. Mam hopsia na punkcie lawendy i jej zapachu.


Napisałam tu dziś chyba tylko dla zasady, bo nic mądrego nie stworzyłam. Nawet zdjęcia są jakieś trzy tygodnie przeterminowane. Mniejsza z tym - byle do wakacji:) A one tuż, tuż...

2 komentarze:

  1. To pewnie letnie przesilenie,najpierw wiosenne osłabienie a teraz nadchodzi lato(termiczne).Skalniak jest piękny(najpiękniejszy jak się w niego zbyt nie ingeruje)
    Pozdrawiamy leniwie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lawendowe pola są przeurocze...
    Rok temu we Francji, a dokładniej w Prowansji widziałam hektary lawendy i wtedy się nią zachwyciłam...
    A u mnie, w moim Bielsku jest restauracja lawendowa, gdzie zapodają pyszną lawendową herbatkę, na którą już teraz Cię zapraszam...
    Pozdrawiam urodzinkowo...
    Km

    OdpowiedzUsuń